Annelise - My life, My thoughts -
Forside Add meg Forever Living Om meg Kontakt

Flytur og bading

Planene for i dag var at jeg skulle stå opp 8, for å dysje pakke ferdig og legge inn på sanger på mobilen:P Men istede ble jeg vekket av far klokken hall 10 når vi skulle reise til flyplassen. Gikk egentlig greit å fly hit. selvom jeg trodde jeg skulle komme til Kina. Men her er jeg i allefall nå.

Å smart som jeg var tok jeg verken med pc eller sånn hodetellefoner til mobilen, så ingen film eller musikk på meg på flyturen. men greit nokk :)

Å nå har jeg å Guro akkurat kommet hjem, siden vi har vert å bada. men stikker nå så bloggest :)

1003971                           1003965

Nydelig bilde! Nat . men tok                           Måtte le litt når jeg så denne mopeden, søt :P

ikke så mange bilder på mandagen!

• Nydelig helg !

Da var jeg hjemme igjen fra Farsund. Men veldig morsom helg, meg mye smerter :P Solbrent idag også, selv om jeg smørte meg om igjen og om igjen. Men får leve med det å kansje smøre med en med litt høyere solfaktor;D

Fredag
    Vi reiste fra ålgård i omtrent 5 tiden derv i hadde n lang tur forran oss :P Men da vi omsider kom frem og nermet oss hytta til dem vi skulle besøke, kom di kjørende vekk fra hytta og i mot oss. Selfølgelig stoppet vi og spurte hva de skulle, de fortalte da at det var noen som hadde ropt på hjelp og var på vei ned for å se hva det var. Og ettersom det satt 3 nyskjerrige hoder i bilen måtte vi også snu for å se hva det var. Angrer virkelig på det, for det som møte oss hvar en mann som var livløs etter å ha ligget under vann ei lita stund. Skal ikke fortelle så detaljert ettersom jeg faktisk ikke vet om det er lov, men endte i allefall med at han overlevde (veldig flinke alle som var der) reddet et liv :) Men vet ikke så mye annet rundt hva som hente, kun at han levde dagen etter og senere på kvellen :) Ellers grillet vi senere før vi la oss :)

Lørdag
    I dag sto vi opp i 9 tiden, etterfulgt av frokost og videre med å pakke alle tingene våre. Pakkingen var for båt og telt turen vi skulle på :) Etter å ha reist en bom tur til en opptatt brygge fant vi en veldig fin brygg vi la til på :) Måtte spikre (eller mest knytte) teltet på plass her siden det ikke var så stort område med ledig gress, plass til teltet :P Her på øya ble det en del krabbefanging, grilling igjen, og fisket litt (uten hell dette året) og tok oss en handle tur til farsund for å kjøpe mat (det var før grillingen men ikke så biktig).  OG selvfølgelig ble det mye soling og bading ettersom været var STÅRLENDE! <3

1003900  1003904

Søndag
    AOOO! I dag våkna jeg klokka halv 8 da luftmadrassen var helt flat x) Det hadde enten gått hull på den, ellers var det hull fra før, men da må det ha vert et lite et:P Så da var jeg altså stiv og støl i en liten time :) Men endte med at jeg tok med meg madrassen ut, blåste den opp igjen og solte meg på den i en time eller to før resten av flokken sto opp :P Og denne dagen besto egentlig  i mye av det samme som i går utenom at vi ikke fiska så mye og sånt. men syden Sola stekte enda mer i dag, så ble det noen 10 talls mer badeturer :) og noen timer mer soling, som nevnt tidligere endte med solbrent kropp ;S Ikke gudd -.- SÅ da sola var på vei ned (ialle fall på vår side av øya), pakket vi sammen tingene våre og startet turen hjem :) og nå fra klokken 9 har jeg drevet å pakket til Oslo turen i morgen :) reiser klokken halv 10, så blir nok ikke noe blogging i morgen fra meg, og kansje heller ikke noe i løpet av uka, hvis jeg ikke har mye tid til overs x)
    1003961
    1003953

• Hytte og telttur !

Ja da var det tid for å feire st.hans en gang til :P Om noen få timer reiser vi til farsund til noen venner av familien for å ligge på deres hytte i natt før vi i morgen tidlig reiser ut med båtene på ei lita øy for å sove der :) Blir gøy ^^
    Så i dag har dagen min for det meste gått til å pakke :)

Var også en tur nedom magneten og mega en liten stund og kjøpte meg krøll tang og ei vifte som jeg kan ha når jeg soler meg :) GuddGudd :) Fant ut at jeg trengte det etter å ha blitt så varm når jeg solte meg i går :)

Her er et bile av hvordan reultatet da jeg prøvde krølltanga ble :
    bilde 0309

Ellers siden jeg reiser på hyttetur og ut på havet så kommer jeg ikke til å skrive i denne helga i alle fall. Skal til Oslo/ eller nærmere bestemt Askvik ( langt fra oslo, men i forhold til stavanger så er oslo lettest å si :P) på mandags morning så vet ikke om jeg får tid å skirve noe før jeg reiser dit, kansje også ikke før jeg kommer hjem . Men skal prøve, så det blir nok noe ;D Men snakkes da :)

-Annelise
  • Transformers og Michael Jackson !

Mine forventninger til den nye transformers filmen var helt korrekte :) Personlig syntes jeg at denne filmen var minst like bra som den forrige. de klarte liksom å lage en "ny" handling i denne, ikke bare videre om hva som skjer etterpå :P Så veldig fornøyd og anbefaler andre å se den også. sepeielt om du likte den første :)

Mens jeg satt i kino salenble jeg plutselig utrolig varm, begynte å lure på om jeg kom til å få heteslag eller besivme eller noe, var seriøst nesten slik at jeg kokte over :P Klarte ikke sitte i ro i 2 minutter en gang ;/ Må ha hatt feber eller no, eller kansje det var at jeg ble så utrolig varm i dag tidlig når jeg sola meg på terrassen, uten vind eller uten vifte... Skal ned å kjøpe ei vifte i morgen tidlig . trenger virkelig vind når jeg soler meg !

Men ellers lå jeg kokende i senga til sondre også når vi kom hjem :P Klarte ligge der i sånn 10-15 min før jeg, eller egentli han fårelo at vi skulle ta turen ned i perla for å se om det var noen der ;D Viste at Sigurd var der, men alle de ville vi ikke være med :P Så gikk ned etterhvert , der vi traff Kai mads og glenn . så vi var med di, da kom også sigurd bort etterpå så han også fikk bli med :) Åsså ble det til slutt mer og mer som kom.

I halv 11 tiden reiste jeg. Sondre. Sigurd. SJ og Kai opp til Kiwien der vi kjøpte noe godt før vi reiste opp til meg :) I allefall meg, Sondre og SJ der vi satt å snakte i noen timer :) Ganske koselig og være en del igjen med de jeg pleide å være med omtrent hele dagene før :P

Mens vi satt der fikk jeg forresten melling fra Kristine, som fortalte at Michael Jackson er død, hadde ikke akkurat tenkt det skulle skje, selvom jeg har hørt mye om at han er syk og gjør mye domt for helsa å sånt x) Men slik han så ut nå etter hvert så forstår jeg det egentlig. Virka ikke helt som han fulgte helt med i det siste. men hva vet jeg, har ikke akkurat fulgt med så mye på ham. men uansett en så god sanger fortjener litt omtanke :)
    Hvil i fred Michael!
    michaeljacksoncasanovainconcert

-Annelise

• Endelig sol dag på meg !

DA ejg våkna i dag var det helt lyst på rommet mitt og klokka var hall 10. Sola steikte inn på rommet. men siden jeg i dag var utrolig trett etter det fant jeg ut at i stede for å sove inne kunne jeg sove ute. Skulle egentli på kvadrat med Linn og Marthe, mensiden jeg var såpass trøtt og det var sol ute orka jeg ikke.

Jeg lå ute å solameg i sikkert en time før jeg gikk ned i perla å traff Siril og Anja slik at jeg kunne bade når det ble for varmt :)
    Men ble hvist ikke så lenge for i 2 tida gikk hele sola vekk ;/ da hadde de to gått pga. jobb mens sondre og sigurd hadde kommet :D
    Så vi satt litt nede ved vannet før jeg nå gikk hjem for å kle meg siden jeg, Sondre og Sigurd skal på kino i dag :) Den nye transformers det går i i dag:)

bilde 0302 Ja vet . så helt mongo ut . men d var slik bilde ble :P

så da skal vi reise om ca 10 minutter, håper den er like bra som forventningene mine :)!
    Vi bloggest!

-Annelise

• Penger tjent, og avlapping på kvelden :)

Jegvåkna opp i dag av musikken på mobilen og tenkte , Nei, alt for trøtt klarer ikke stå opp nå. (klokka var kvart på 8) å akkurat i det jeg skrur av klokka kommer far inn på rommet, selvfølgelig var det i dag jeg skulle jobbe :) Tenkte jeg hadde fri og ferie, men nei. Så jeg sto opp kledde på meg og klokka 8 var jeg på jobb :)
    Der jeg skifta et bremserør og stramte noen bremser osv...

Da jeg kom hjem gikk jeg og Ingrid ned for å trene (og bli medlem på tl) men ettersom vi ikke var 18 måtte vi ha med foreldre (viste det egentlig, men tenkte vi kunne ta med arket hjem og få underskrift :) Virka som vi kunne men siden mor skulle forbi der i dag på tur så gikk hun innom og skrev under og alt som hører til det :P Så nå kan jeg endelig begynne å trene litt mer igjen :D Må få prøvd ut de timene snart :)

Da jeg kjørte mopeden inn i gårdsrommet, kom jeg plutselig på at det var 8 jeg skulel være i selskap hos Linn, og da vi reiste ned på TL var klokka halv 8 :P Så da hadde jeg 10 min på å gjøre meg klar :P Selv om jeg ikk tror det hadde gjort noe om jeg kom litt sent da :P men tror alikevell jeg klarte det ganske greit på tida :)

Så da vi var der så spiste vi litt pizza og så tatt av kvinnen :P haha for en sesiell film :P Men så godt som rett etter den gikk vi ut å bada i boblebadet, deilig deilig <3 Digger det.
    Så nå skal jeg bare slappe av videre med en episode av Gossip Girl før jeg sovner :)
    Bilder kommer i morgen, eller når jeg får bilder av Camilla :) Tok ikke så mange med mitt kamera:P tror faktisk det bare ble et x) ulikt meg :P
    1003886 1003890
                                                                                                     Digga håndkleet !

• St. hans feiring på meg 2 ganger denne uka :P

Hvert år har min familie og to andre familer som tradisjon og reise ut på ei øy å feire St.hans, grille å brenne bål. Og ettersom alle foreldrer jobber så må denne turen alltid bli i ei helg, normalt den nærmeste, så nå blir det neste helg, siden halvparten som skal på øya, var i Brummunddal i helga :)

Og ettersom jeg har blitt fortalt siden snøen lå på bakken at vi skulle reise i helga har jeg ikke tenkt noe på dagen i dag :P For meg har det liksom vert slik at sangthans er i helga . Fant faktisk ikke ut at sangthans var i dag før jeg leste et blogg innlegg for 1 time eller 2 siden :P Men så nå skal jeg altså være med Sondre og familien til hans søskenbarn for å grille og brenne bål :P Blri kosleig da ^^

men nå må jeg hoppe i dysjen før svetten etser seg fast i kroppen . kansje ikke helt slik, men føles sånn. Å bare for å forklart det så har jeg akkurat kommet fra trening, er ikke slik at jeg svetter meg ihel bare ved å sitte å se på tv liskom :P Så vet dere det :) haha

• Stoor misforståelse x)

I dag klokken kvart på 12 traff jeg Linn ved brua før vi gikk videre ned på mega for å treffe Camilla og charlot. Etterfulgt av at vi gikk videre til kongeparken.

Så var det det hele startet :P Vi gikk forbi en port som førte inn til kongeparken, så vi tenkte at hvorfor ikke bare gå denne veien når det er raskere uansett, og vi skulel jo betale uansett :) Hvem har ikke vert i en butikk noen gang å spist noe for så å betale for pairet:P? Kansje ikke alle, men jeg har i allefall og ingen brydde seg. Så da var jo dette nesten likt.

men så hadde det seg slik at Linn fyller året så hun kom gratis inn + hun hadde et kort som viste at hun jobba der (før) som vi kunne låne for å komme gratis inn (noe som var en stor misforståelse) Alle 3 trodde at de skulel låne dette kortet, så ingen hadde penger med :P Eller jeg hadde, men trodde jo det var gratis. Det verste med det var jo at kortet ikke funka så ingen fikk komme gratis inn siden det var fra i fjor, noe ingen viste :P

Så da bestemte vi oss bare for å snu å dra hjem igjen . Å selvfølgelig tenkte vi på samme måte at vi gikk gjennom parken for så å gå den snareste veien ut igjen, men det var ikke det smarteste vi gjorde. Fordi da når vi var kommet nesten helt ut, gikk vi for fristelsen og tok en av karusellene, og selfølgelig kommer ei av kongepark damene for å sjekk båndene våre ( som vi selvfølgelig ikke hadde, ettersom vi egentli var på vei ut) Så da måtte alle ned til Resepsjonen der vi snakka ei stund. De mente jo selvfølgelig at vi sneik oss inn siden vi gikk inn og ut denne veien :P Mens vi bare ville spare litt tid.

Så da ble det til at de sendte oss ut, etter å ha skrevet ned navn, adresse og telefon nummer -.- sjipt. JaJa . så nå er det bare å vente til de ringer Har heldigvis fortalt mor hva som hendte da, slik at jeg ikke får henne på nakken mens jeg sitter og aner fred og ingen fare :P haha. Men en ting er sikkert, jeg går i allefall aldri inn i kongeparken igjen uten og ha betalt før jeg tar mitt første steg inn i parkenx)

-Annelise
  • Kongeparken med Linn, Camilla og Charlot!

Tidlig morning i dag egentli, pleier somregel å våkne i hall 10-10 tiden, men ikke når jeg har sovet ca 10 timer i helga og la meg 4 i går :P menmen mitt problem ;D men grunnen til at jeg står opp nå er at jeg avtatemed Linn i går at jeg skulle være med henne i kongeparken å skal møtes klokken 12 , så om jeg skal se sånn noenlunde normal ut så må jeg stå opp nå :P

menmen, jeg overlever :) gleder meg litt, utenom at rett etter vi kommer fra kongeparken må jeg jobbe... skulle ha jobba i går, men siden jeg ikke kom hjem før sent så må det bli i kvell -.- menmen . er jo bare 3 timer da x)

Å tilslutt vil jeg bare si Gratulerer med dagen til Linn og håper du får en gøy dag i dag :)

• Helga i Brummunddal!

Ble ikke noe skriving mens jeg var i Brummunddal, men blir et lite sammendrag i dag:)

Fredag
    Off . togturen starta klokken 17 minutter over 2 da vi reiste fra sandnes, og der satt vi i omtrent 9 timer før vi gikk av i kongsberg (eller tønnsberg som noen liker å kalle det) for å ta en times buss tur videre til oslo s der vi spiste litt Mc donalds mat mens vi så på alle hårfrisyrer som folka som gikk forbi hadde. haha . mange rare forskjellige hårfisyrer ja;D Etter en times tid tok vi videre til hamar med tog som også trengte ca en time. Så omtrent 01.30 var vi fremme på hotellet:)
    Lang togtur, men alikevell ganske gøy, sosialt og greier :P Men for en humor folk begynte å få i slutten , lite oksygen kansje ?

1003774  1003772
    Jøren og Kim på vei bort :)                                               Cato og Sondre på vei bort :)

Lørdag
    Vi sto opp kl. 09.00 da vi gikk ned til frokosten, og så videre klokken 11 med buss til Brummunddal (hotellet var på hamar) der Cato og Jøren allerede hadde reist i 8 tiden. 60 løftere som var med så tok ei stund, begynte klokka 10 og slutta i 8 tiden:P Sondres "pulje" starta klokka to, der han konkurerte mot Sigurd og Morten++ . De var tilsammen 11 i 75kg klassen :) Sondre kom på 7. da med Sigurd på 6. og Morten på 4. tror jeg, veldig bra egentlig :) Åsså fikk Kim (fra ganddal ak han også) 2. plass men løftet alikevell like mye som han på første, men ettersom poengsummen til han andre var høyere vant han, vanskelig å forklare hvordan,men uansett. Cato og Atle fikk også 2.plass, men med de så var det ikke så spennende som Kim :P Etter at alle var ferdige å løfte reiste vi til bake til Hamar der vi gikk på dolly og spiste litt :) Før vi gikk til bake på hotellet for å drøse litt mer :)

1003795
    Sondre første løft i knebøy.

1003821
    HaHa . drar på benksjorta :)

1003856
    Å meg å cato da vi venta på bussen som aldri kom :P

Søndag
    Dagen i dag starta med at vi sto opp å spiste frokost likt som i går :) men da klokka var omtrent 11.15 var det på tide å pakke tingene for å reise hjem igjen, lange turen i dag også :) Vi tok toget til Oslo s, og da vi gikk av sa hu dama på toget at vi skulle til Holmestrand så vi gikk til første buss som gikk direkte til Holmestrand. På veien inn til parkeringsplassen til togstasjonen så vi ei som heika til...nemlig Tønnsberg (som alle mobba cato gjennom hele turen for at han sa feil:P) Så ettersom vi ville ta bilde med han og heikeren spurte vi togføreren om når "dette toget går" mens vi viste billetten, og da hadde vi jo selvfølgelig reist feil:P Fordi vi egentlig skulle til Kondberg igjen :P Så da ble det til at de på togstasjonen måtte finne en buss som kunne kjøre oss til Drammen for så å kunne komme oss videre til Kongsberg :) Dette gikk jo til slitt greit da, slik at vi kom oss på toget hjem, men tenk om vi bare hadde satt oss på toget uten å spørre :P Lurer på hvor jeg hadde vert nå da x) JaJa . noen ganger greit med en slik humor også :) haha ...

1003872
    Morten og Atle på toget hjem :)

1003873
    Holmestrand togstasjon :P
    1003879
    Tori og meg på vei hjem. Traff han på toget fra kondberg da han skulle til mora på Ålgård :)

Velig bra gjeng å reise med dette, koselig :) Å nå vil jeg også starta, ser så gøy ut ^^
    1003853

Men nå begynner jeg å kjenne at jeg er over gjennomsnittet sliten så tror jeg legger meg til å sove :)
    God Natt og bloggest i morgen ^^ blir bilder fr turen også da, når jeg bare orker å hente ledningen;D

-Annelise
  • Brummendal here I come :P!

Hvar nokk en dag på skolen jeg heller kunne vært hjemme. eneste vi gjorde var å spise frokost som jeg like godt kunne gjort hjemme og så fikk vi karaketerene som jeg så i går på its learning :P

MenMen, nå er det bare 1 time til vi reiser til Brummendal, gleder meg ! :) Så det resulterer da til at jeg ikke kommer til å opdatere noe særlig i helga :) men skriver nokk noe som jeg publiserer når jeg kommer hjem igjen da . men får se. kansje det faktisk er internett der :P?

men snakkes når jeg kommer hjem hvis ikke :)

• En skole dag igjen!

Helt til i dag ettermiddag har jeg trodd at og fått vite at vi skulle reise til brummendal i morgen om kvelden en gang, viste ikke helt når, men tenkte i 8-10 tiden. Så hadde ikke lakt pakking i gårsdagen og denne dagens planer :P Men i dag ca klokken 7 da jeg var på jobb, og fortsatt hadde planer om å være der resten av kvelden, fikk jeg vite at vi reiser heller i morgen klokka 2, yeah, så nå føler jeg meg litt stressa. har ikke begynnt å tenke på hva jeg skal ha med. uteom den sminken og tannkosten og det  jeg pakka i går.

bilde 0282  bilde 0283
    En vanlig dag på jobb :)

Å ikke fult så vanlig dag :P... Før jeg begynte me nesten ingen dekk og felger, etter jeg var ferdig, en hel haug :P->
    bilde 0287  bilde 0285

Egentlig har jeg vert så stressa som nå, begge disse dagene jeg har hatt fri, fordi jeg skulle få gjort så mye før vi reiste i morgen. Har mått skrevet ned en gang rekefølgfen på hvordan og når jeg skulle gjøre de forskjellige tingene :P

Ble noe lignende dette:
    Jogge klokken hall 1 , dysje spise osv... før jeg skulle ned å "bestille" passet klokken 4 etterfulgt av trening med Ingrid klokken hall 5 og så videre på jobb ca klokken 6 :P Var en del til men skippa det siden jeg ikke fikk tid.

Men tror jeg må begynne å pakke, for har iallefall ikke tid i morgen, i såfall kun et par små ting, skal jo på skolen i morgen til ca 11 så kommer jeg hjem, spiser sikkert litt. Så er det videre til togstasjonen og strake veien til Brummendal :) Jippi tog tur på 10 timer :P haha

JaJa . i allefall sommer ferie i morgen da, bedre sendt en aldrig, selvom jeg akkkurat nå skulle ønske jeg gikk på bryne, gand eller sandnes vgs :P De har hatt ferie i en uke -.- ( i allefall de som ikke kom opp til eksamen)

men da gikk jeg, bloggest :)

-Annelise
  • Herlig og stress joggetur!

HeiHei . nå har jeg akkurat kommet hjem fra en lang jogge tur, kjenner at jeg begynner å få litt av kondisen til bake. Selv om ikke Sondre og Sigurd er helt enige, hang liksom litt bak dem på omtrent halve turen. men får bare være.

Før vi gikk ut har jeg rydda liutt mer av rommet ( ser fortsatt ut som en søppeldynge for det) å rydda litt i stua + at jeg har pakka litt til Brummendal som jeg skal i helga med Ganddal ak :) Blir gøy :)
    Har også vert nede på politi stasjonen igjen for å få nytt pass, men denne gangen hadde vi ikke underskrift av mor så fikk ikke denne gangen heller :P Begynner å lure på om jeg noen gang skal få det passet :P JaJa . skal ned å prøve en gang til i halv 5 tiden før jeg skal trene litt mer :P Så får se hva som skjer da :)

Men må jeg stikke i dysjen, litt dårlig tid for skal ned til sondre igjen etterpå :)

bilde 0280

Bilde fra etter turen, svett og ekkel, fy så heldige dere er :D skeptisk uttrykk eller hva ?

• Lenge siden nå! Sorry

Har blitt en god del siden jeg har blogga nå, men har hatt det utrolig travelt så blogginga ble liksom ned prioritert.
    De siste ukene har vi hatt prøver nesten vær dag og jeg har vert trøtt sikkert 90% av tida jeg har vert hjemme :P
    Ellers hvar jeg i forige helg på hytta til Kristine som var veldig gøy :) etterfulgt av en bryne kamp :)
    Utenom det kan jeg ikke huske hva jeg har gjort i fritiden å de helgene jeg ikke skrev noe om . men nå er jeg tilbake og skal prøve å fortsette så godt jeg kan ;D

Nå i dag har jeg hatt fri, i motsetniong til alle andre skoler rundt i omrdådet må vi fortsatt gå på skolen til fredag, vi har ingenting å gjøre og bare sitter der, men allikevell må vi komme :P JaJa . fikk i allefall fri i dag, å får fri i morgen selv om lærerne egentlig ikke har lov å gi oss fri :P Men siden vi var å vasket i verkstedet litt lenger enn vi skulle så fikk vi fri :) herlig :) Så i dag starta dagen min me at jeg tok meg en jogge tur:) (foresten er jeg utrolig stolt og overaska over meg selv ettersom jeg klarer jogge mye lengre nå, og uten å bli så sliten en det jeg klarte for ca en måned siden. Å har ikke akkurat jogga mye heller :P)Jogga litt før jeg starta å rydde litt på rommet mitt i håp om å finne skolebøkene mine som jeg har mista og ikke vil betale for -.- men til ingen nytte, bøkene er sporløst forsvunnet :P HaHa ..

Etter det reiste jeg ned på politi stasjonen for å få nytt pass. men der var det stengt så må heller ned i morgen tidlig :) Dette gjode jeg rett før jeg reiste videre opp til Sigurd der Sondre skulle trente litt :)
    Se så søte kattunger de har fått, 3 søte små ^^

bilde 0255bilde 0257
    dette er bare den ene av de da + en av di to andre i bakgrunnen. men alle er sånn søte hvite med blå øyne <3

Å nå sitter jeg bare her og venter på at sondre, Ole og Ingrid skal komme opp slik at vi kan se en film :)
    Så forresten "Drag me to hell" i går, haha for en rå film :P Støkk sener hele tiden, å vær gang hu skumla dama kom fram var hu der så lenge at det bare ble morsomt :P Rar film egentli men morsom alikevell :P Å utrolig ekkel, alt det hu dama fikk i munnen :P

Å foresten, leste forige innlegg om at min snille mor leita etter bikiunderdel til meg, men det ble den ikke noe av så måtte heller bestille fra internett, så fikk den i dag :) sammen med en topp og et par sko <3

• 01.jun.2009

I går tok jeg turen ned på jobb rett etter frokost, der vi fiksa litt på min bil å sondre sin mopedbil :) Skifta dekk, benka en bulk og reiv ut rama i fronten :P så da har vi kommet litt lengre :P Ellers reiste jeg og sondre ut på trening etterpå der vi var i noen timer før vi dro hjem til sondre og så en episode av Fringe :)
    bilde 0206bilde 0214
    Bildene er ikke fra i går, men fra en annen gang vi trente :)

ikke noe mer intressant dag en det i går egentlig :P
    I dag etterskolen hvar det meninga at jeg skulle til sandnes for å kjøpe bikini underdel, å hvis ikke di hadde skulle jeg til kvadrat, men har aldri kjørt i så mye vind :P så fant ut, etter å ha holdt på å tryna 10-11 ganer at jeg heller kjørte hjem etter å ha hvert i sandnes, så spurte jeg heller mor om hun kunne reise til kvadrat etter jobb, så da er det bare å vente og se om hun har funnet :)

• Annelise

leser denne bloggen NÅ

KOMMENTAR NR 1000: Hege Landsvik

En blogg om livet til en aktiv styrkeløfter, danser og bilmekaniker. Her blir det innlegg om livet mitt, tankene mine, dans film og annen trening! KOMMENTAR NR 1000: Hege Landsvik - hrms.blogg.no