Annelise - My life, My thoughts -
Forside Add meg Forever Living Om meg Kontakt

Flytur og bading

Planene for i dag var at jeg skulle st opp 8, for dysje pakke ferdig og legge inn p sanger p mobilen:P Men istede ble jeg vekket av far klokken hall 10 nr vi skulle reise til flyplassen. Gikk egentlig greit fly hit. selvom jeg trodde jeg skulle komme til Kina. Men her er jeg i allefall n.

smart som jeg var tok jeg verken med pc eller snn hodetellefoner til mobilen, s ingen film eller musikk p meg p flyturen. men greit nokk :)

n har jeg Guro akkurat kommet hjem, siden vi har vert bada. men stikker n s bloggest :)

1003971 1003965

Nydelig bilde! Nat . men tok Mtte le litt nr jeg s denne mopeden, st :P

ikke s mange bilder p mandagen!

• Nydelig helg !

Da var jeg hjemme igjen fra Farsund. Men veldig morsom helg, meg mye smerter :P Solbrent idag ogs, selv om jeg smrte meg om igjen og om igjen. Men fr leve med det kansje smre med en med litt hyere solfaktor;D

Fredag
    Vi reiste fra lgrd i omtrent 5 tiden derv i hadde n lang tur forran oss :P Men da vi omsider kom frem og nermet oss hytta til dem vi skulle beske, kom di kjrende vekk fra hytta og i mot oss. Selflgelig stoppet vi og spurte hva de skulle, de fortalte da at det var noen som hadde ropt p hjelp og var p vei ned for se hva det var. Og ettersom det satt 3 nyskjerrige hoder i bilen mtte vi ogs snu for se hva det var. Angrer virkelig p det, for det som mte oss hvar en mann somvar livls etter ha ligget under vannei lita stund.Skal ikke fortelle s detaljert ettersom jeg faktisk ikke vet om det er lov, men endte i allefall med at han overlevde (veldig flinke alle som var der) reddet et liv :) Men vet ikke s mye annet rundt hva som hente, kun at han levde dagen etter og senere p kvellen :) Ellers grillet vi senere fr vi la oss :)

Lrdag
    I dag sto vi opp i 9 tiden, etterfulgt av frokost og videre med pakke alle tingene vre. Pakkingen var for bt og telt turen vi skulle p :) Etter ha reist en bom tur til en opptatt brygge fant vi en veldig fin brygg vi la til p :) Mtte spikre (eller mest knytte)teltet p plass her siden det ikke var s stort omrde med ledig gress, plass til teltet :P Her p ya ble det en del krabbefanging, grilling igjen, og fisket litt (uten hell dette ret) og tok oss en handle tur til farsund for kjpe mat (det var fr grillingen men ikke s biktig). OG selvflgelig ble det mye soling og bading ettersom vret var STRLENDE! <3

1003900 1003904

Sndag
    AOOO! I dag vkna jeg klokka halv 8 da luftmadrassen var helt flat x) Det hadde enten gtt hull p den, ellers var det hull fra fr, men da m det ha vert et lite et:P S da var jeg alts stiv og stl i en liten time :) Men endte med at jeg tok med meg madrassen ut, blste den opp igjen og solte meg p den i en time eller to fr resten av flokken sto opp :P Og denne dagen besto egentlig i mye av det samme som i gr utenom at vi ikke fiska s mye og snt. men syden Sola stekte enda mer i dag, s ble det noen 10 talls mer badeturer :) og noen timer mer soling, som nevnt tidligere endte med solbrent kropp ;S Ikke gudd -.- S da sola var p vei ned (ialle fall p vr side av ya), pakket vi sammen tingene vre og startet turen hjem :) og n fra klokken 9 har jeg drevet pakket til Oslo turen i morgen :) reiser klokken halv 10, s blir nok ikke noe blogging i morgen fra meg, og kansje heller ikke noe i lpet av uka, hvis jeg ikke har mye tid til overs x)
    1003961
    1003953

• Hytte og telttur !

Ja da var det tid for feire st.hans en gang til :P Om noen f timer reiser vi til farsund til noen venner av familien for ligge p deres hytte i natt fr vi i morgen tidlig reiser ut med btene p ei lita y for sove der :) Blir gy ^^
    S i dag har dagen min for det meste gtt til pakke :)

Var ogs en tur nedom magneten og mega en liten stund og kjpte meg krll tang og ei vifte som jeg kan ha nr jeg soler meg :) GuddGudd :) Fant ut at jeg trengte det etter ha blitt s varm nr jeg solte meg i gr :)

Her er et bile av hvordan reultatet da jeg prvde krlltanga ble :
    bilde 0309

Ellers siden jeg reiser p hyttetur og ut p havet s kommer jeg ikke til skrive i denne helga i alle fall. Skal til Oslo/ eller nrmere bestemt Askvik ( langt fra oslo, men i forhold til stavanger s er oslo lettest si :P) p mandags morning s vet ikke om jeg fr tid skirve noe fr jeg reiser dit, kansje ogs ikke fr jeg kommer hjem . Men skal prve, s det blir nok noe ;D Men snakkes da :)

-Annelise
  • Transformers og Michael Jackson !

Mine forventninger til den nye transformers filmen var helt korrekte :) Personlig syntes jeg at denne filmen var minst like bra som den forrige. de klarte liksom lage en "ny" handling i denne, ikke bare videre om hva som skjer etterp :P S veldig fornyd og anbefaler andre se den ogs. sepeielt om du likte den frste :)

Mens jeg satt i kino salenble jeg plutselig utrolig varm, begynte lure p om jeg kom til f heteslag eller besivme eller noe, var serist nesten slik at jeg kokte over :P Klarte ikke sitte i ro i 2 minutter en gang ;/ M ha hatt feber eller no, eller kansje det var at jeg ble s utrolig varm i dag tidlig nr jeg sola meg p terrassen, uten vind eller uten vifte... Skal ned kjpe ei vifte i morgen tidlig . trenger virkelig vind nr jeg soler meg !

Men ellers l jeg kokende i senga til sondre ogs nr vi kom hjem :P Klarte ligge der i snn 10-15 min fr jeg, eller egentli han frelo at vi skulle ta turen ned i perla for se om det var noen der ;D Viste at Sigurd var der, men alle de ville vi ikke vre med :P S gikk ned etterhvert , der vi traff Kai mads og glenn . s vi var med di, da kom ogs sigurd bort etterp s han ogs fikk bli med :) ss ble det til slutt mer og mer som kom.

I halv 11 tiden reiste jeg. Sondre. Sigurd. SJ ogKaiopp til Kiwien der vi kjpte noe godt fr vi reiste opp til meg :) I allefall meg, Sondre og SJ der vi satt snakte i noen timer :) Ganske koselig og vre en del igjen med de jeg pleide vre med omtrent hele dagene fr :P

Mens vi satt der fikk jeg forresten melling fra Kristine, som fortalte at Michael Jackson er dd, hadde ikke akkurat tenkt det skulle skje, selvom jeg har hrt mye om at han er syk og gjr mye domt for helsa snt x) Men slik han s ut n etter hvert s forstr jeg det egentlig. Virka ikke helt som han fulgte helt med i det siste. men hva vet jeg, har ikke akkurat fulgt med s mye p ham. men uansett en s god sanger fortjener litt omtanke :)
    Hvil i fred Michael!
    michaeljacksoncasanovainconcert

-Annelise

• Endelig sol dag p meg !

DA ejg vkna i dag var det helt lyst p rommet mitt og klokka var hall 10. Sola steikte inn p rommet. men siden jeg i dag var utrolig trett etter det fant jeg ut at i stede for sove inne kunne jeg sove ute. Skulle egentli p kvadrat med Linn og Marthe, mensiden jeg var spass trtt og det var sol ute orka jeg ikke.

Jeg l ute solameg i sikkert en time fr jeg gikk ned i perla traff Siril og Anja slik at jeg kunne bade nr det ble for varmt :)
    Men ble hvist ikke s lenge for i 2 tida gikk hele sola vekk ;/ da hadde de to gtt pga. jobb mens sondre og sigurd hadde kommet :D
    S vi satt litt nede ved vannet fr jeg n gikk hjem for kle meg siden jeg, Sondre og Sigurd skal p kino i dag :) Den nye transformers det gr i i dag:)

bilde 0302Ja vet . s helt mongo ut . men d var slik bilde ble :P

s da skal vi reise om ca 10 minutter, hper den er like bra som forventningene mine :)!
    Vi bloggest!

-Annelise

• Penger tjent, og avlapping p kvelden :)

Jegvkna opp i dag av musikken p mobilen og tenkte , Nei, alt for trtt klarer ikke st opp n. (klokka var kvart p 8) akkurat i det jeg skrur av klokka kommer far inn p rommet, selvflgelig var det i dag jeg skulle jobbe :) Tenkte jeg hadde fri og ferie, men nei. S jeg sto opp kledde p meg og klokka 8 var jeg p jobb :)
    Der jeg skifta et bremserr og stramte noen bremser osv...

Da jeg kom hjem gikk jeg og Ingrid ned for trene (og bli medlem p tl) men ettersom vi ikke var 18 mtte vi ha med foreldre (viste det egentlig, men tenkte vi kunne ta med arket hjem og f underskrift :) Virka som vi kunne men siden mor skulle forbi der i dag p tur s gikk hun innom og skrev under og alt som hrer til det :P S n kan jeg endelig begynne trene litt mer igjen :D M f prvd ut de timene snart :)

Da jeg kjrte mopeden inn i grdsrommet, kom jeg plutselig p at det var 8 jeg skulel vrei selskaphos Linn, og da vi reiste ned p TL var klokka halv 8 :P S da hadde jeg 10 min p gjre meg klar :P Selv om jeg ikk tror det hadde gjort noe om jeg kom litt sent da :P men tror alikevell jeg klarte det ganske greit p tida :)

S da vi var der s spiste vi litt pizza og s tatt av kvinnen :P haha for en sesiell film :P Men s godt som rett etter den gikk vi ut bada i boblebadet, deilig deilig <3 Digger det.
    S n skal jeg bare slappe av videre med en episode av Gossip Girl fr jeg sovner :)
    Bilder kommer i morgen, eller nr jeg fr bilder av Camilla :) Tok ikke s mange med mitt kamera:P tror faktisk det bare ble et x) ulikt meg :P
    1003886 1003890
    Digga hndkleet !

• St. hans feiring p meg 2 ganger denne uka :P

Hvert r har min familie og to andre familer som tradisjon og reise ut p ei y feire St.hans, grille brenne bl. Og ettersom alle foreldrer jobber s m denne turen alltid bli i ei helg, normalt den nrmeste, s n blir det neste helg, siden halvparten som skal p ya, var i Brummunddal i helga :)

Og ettersom jeg har blitt fortalt siden snen l p bakken at vi skulle reise i helga har jeg ikke tenkt noe p dagen i dag :P For meg har det liksom vert slik at sangthans er i helga . Fant faktisk ikke ut at sangthans var i dag fr jeg leste et blogg innlegg for 1 time eller 2 siden :P Men s n skal jeg alts vre med Sondreog familien tilhans sskenbarn for grille og brenne bl :P Blri kosleig da ^^

men n m jeg hoppe i dysjen fr svetten etser seg fast i kroppen . kansje ikke helt slik, men fles snn. bare for forklart det s har jeg akkurat kommet fra trening, er ikke slik at jeg svetter meg ihel bare ved sitte se p tv liskom :P S vet dere det :) haha

• Stoor misforstelse x)

I dag klokken kvart p 12 traff jeg Linn ved brua fr vi gikk videre ned p mega for treffe Camilla og charlot. Etterfulgt av at vi gikk videre til kongeparken.

S var det det hele startet :P Vi gikk forbi en port som frte inn til kongeparken, s vi tenkte at hvorfor ikke bare g denne veien nr det er raskere uansett, og vi skulel jo betale uansett :) Hvem har ikke vert i en butikk noen gang spist noe for s betale for pairet:P? Kansje ikke alle, men jeg har i allefall og ingen brydde seg. S da var jo dette nesten likt.

men s hadde det seg slik at Linn fyller ret s hun kom gratis inn + hun hadde et kort som viste at hun jobba der (fr) som vi kunne lne for komme gratis inn (noe som var en stor misforstelse) Alle 3 trodde at de skulel lne dette kortet, s ingen hadde penger med :P Eller jeg hadde, men trodde jo det var gratis. Det verste med det var jo at kortet ikke funka s ingen fikk komme gratis inn siden det var fra i fjor, noe ingen viste :P

S da bestemte vi oss bare for snu dra hjem igjen . selvflgelig tenkte vi p samme mte at vi gikk gjennom parken for s g den snareste veien ut igjen, men det var ikke det smarteste vi gjorde. Fordi da nr vi var kommet nesten helt ut, gikk vi for fristelsen og tok en av karusellene, og selflgelig kommer ei av kongepark damene for sjekk bndene vre ( som vi selvflgelig ikke hadde, ettersom vi egentli var p vei ut) S da mtte alle ned til Resepsjonen der vi snakka ei stund. De mente jo selvflgelig at vi sneik oss inn siden vi gikk inn og ut denne veien :P Mens vi bare ville spare litt tid.

S da ble det til at de sendte oss ut, etter ha skrevet ned navn, adresse og telefon nummer -.- sjipt. JaJa . s n er det bare vente til de ringer Har heldigvis fortalt mor hva som hendte da, slik at jeg ikke fr henne p nakken mens jeg sitter og aner fred og ingen fare :P haha. Men en ting er sikkert, jeg gr i allefall aldri inn i kongeparken igjen uten og ha betalt fr jeg tar mitt frste steg inn i parkenx)

-Annelise
  • Kongeparken med Linn, Camilla og Charlot!

Tidlig morning i dag egentli, pleier somregel vkne i hall 10-10 tiden, men ikke nr jeg har sovet ca 10 timer i helga og la meg 4 i gr :P menmen mitt problem ;D men grunnen til at jeg str opp n er at jeg avtatemed Linn i gr at jeg skulle vre med henne i kongeparken skal mtes klokken 12 , s om jeg skal se snn noenlunde normal ut s m jeg st opp n :P

menmen, jeg overlever :) gleder meg litt, utenom at rett etter vi kommer fra kongeparken m jeg jobbe... skulle ha jobba i gr, men siden jeg ikke kom hjem fr sent s m det bli i kvell -.- menmen . er jo bare 3 timer da x)

tilslutt vil jeg bare si Gratulerer med dagen til Linn og hper du fr en gy dag i dag :)

• Helga i Brummunddal!

Ble ikke noe skriving mens jeg var i Brummunddal, men blir et lite sammendrag i dag:)

Fredag
    Off . togturen starta klokken 17 minutter over 2 da vi reiste fra sandnes, og der satt vi i omtrent 9 timer fr vi gikk av i kongsberg (eller tnnsberg som noen liker kalle det) for ta en times buss tur videre til oslo s der vi spiste litt Mc donalds mat mens vi s p alle hrfrisyrer som folka som gikk forbi hadde. haha . mange rare forskjellige hrfisyrer ja;D Etter en times tid tok vi videre til hamar med tog som ogs trengte ca en time. S omtrent 01.30 var vi fremme p hotellet:)
    Lang togtur, men alikevell ganske gy, sosialt og greier :P Men for en humor folk begynte f i slutten , lite oksygen kansje ?

1003774 1003772
    Jren og Kim p vei bort :) Cato og Sondre p vei bort :)

Lrdag
    Vi sto opp kl. 09.00 da vi gikk ned til frokosten, og s videre klokken 11 med buss til Brummunddal (hotellet var p hamar) der Cato og Jren allerede hadde reist i 8 tiden. 60 lftere som var med s tok ei stund, begynte klokka 10 og slutta i 8 tiden:P Sondres "pulje" starta klokka to, der han konkurerte mot Sigurd og Morten++ . De var tilsammen 11 i 75kg klassen :) Sondre kom p 7. da med Sigurd p 6. og Morten p 4. tror jeg, veldig bra egentlig :) ss fikk Kim (fra ganddal ak han ogs) 2. plass men lftet alikevell like mye som han p frste, men ettersom poengsummen til han andre var hyere vant han, vanskelig forklare hvordan,men uansett. Cato og Atle fikk ogs 2.plass, men med de s var det ikke s spennende som Kim :P Etter at alle var ferdige lfte reiste vi til bake til Hamar der vi gikk p dolly og spiste litt :) Fr vi gikk til bake p hotellet for drse litt mer :)

1003795
    Sondre frste lft i kneby.

1003821
    HaHa . drar p benksjorta :)

1003856
    meg cato da vi venta p bussen som aldri kom :P

Sndag
    Dagen i dag starta med at vi sto opp spiste frokost likt som i gr :) men da klokka var omtrent 11.15 var det p tide pakke tingene for reise hjem igjen, lange turen i dag ogs :) Vi tok toget til Oslo s, og da vi gikk av sa hu dama p toget at vi skulle til Holmestrand s vi gikk til frste buss som gikk direkte til Holmestrand. P veien inn til parkeringsplassen til togstasjonen s vi ei som heika til...nemlig Tnnsberg (som alle mobba cato gjennom hele turen for at han sa feil:P) S ettersom vi ville ta bilde med han og heikeren spurte vi togfreren om nr "dette toget gr" mens vi viste billetten, og da hadde vi jo selvflgelig reist feil:P Fordi vi egentlig skulle til Kondberg igjen :P S da ble det til at de p togstasjonen mtte finne en buss som kunne kjre oss til Drammen for s kunne komme oss videre til Kongsberg :) Dette gikk jo til slitt greit da, slik at vi kom oss p toget hjem, men tenk om vi bare hadde satt oss p toget uten sprre :P Lurer p hvor jeg hadde vert n da x) JaJa . noen ganger greit med en slik humor ogs :) haha ...

1003872
    Morten og Atle p toget hjem :)

1003873
    Holmestrand togstasjon :P
    1003879
    Tori og meg p vei hjem. Traff han p toget fra kondberg da han skulle til mora p lgrd :)

Velig bra gjeng reise med dette, koselig :) n vil jeg ogs starta, ser s gy ut ^^
    1003853

Men n begynner jeg kjenne at jeg er over gjennomsnittet sliten s tror jeg legger meg til sove :)
    God Natt og bloggest i morgen ^^ blir bilder fr turen ogs da, nr jeg bare orker hente ledningen;D

-Annelise
  • Brummendal here I come :P!

Hvar nokk en dag p skolen jeg heller kunne vrt hjemme. eneste vi gjorde var spise frokost som jeg like godt kunne gjort hjemme og s fikk vi karaketerene som jeg s i gr p its learning :P

MenMen, n er det bare 1 time til vi reiser til Brummendal, gleder meg ! :) S det resulterer da til at jeg ikke kommer til opdatere noe srlig i helga :) men skriver nokk noe som jeg publiserer nr jeg kommer hjem igjen da . men fr se. kansje det faktisk er internett der :P?

men snakkes nr jeg kommer hjem hvis ikke :)

• En skole dag igjen!

Helt til i dag ettermiddag har jeg trodd at og ftt vite at vi skulle reise til brummendal i morgen om kvelden en gang, viste ikke helt nr, men tenkte i 8-10 tiden. S hadde ikke lakt pakking i grsdagen og denne dagens planer :P Men i dag ca klokken 7 da jeg var p jobb, og fortsatt hadde planer om vre der resten av kvelden, fikk jeg vite at vi reiser heller i morgen klokka 2, yeah, s n fler jeg meg litt stressa. har ikke begynnt tenke p hva jeg skal ha med. uteom den sminken og tannkosten og det jeg pakka i gr.

bilde 0282 bilde 0283
    En vanlig dag p jobb :)

ikke fult s vanlig dag :P... Fr jeg begynte me nesten ingen dekk og felger, etter jeg var ferdig, en hel haug :P->
    bilde 0287 bilde 0285

Egentlig har jeg vert s stressa som n, begge disse dagene jeg har hatt fri, fordi jeg skulle f gjort s mye fr vi reiste i morgen. Har mtt skrevet ned en gang rekeflgfen p hvordan og nr jeg skulle gjre de forskjellige tingene :P

Ble noe lignende dette:
    Jogge klokken hall 1 , dysje spise osv... fr jeg skulle ned "bestille" passet klokken 4 etterfulgt av trening med Ingrid klokken hall 5 og s videre p jobb ca klokken 6 :P Var en del til men skippa det siden jeg ikke fikk tid.

Men tror jeg m begynne pakke, for har iallefall ikke tid i morgen, i sfall kun et par sm ting, skal jo p skolen i morgen til ca 11 s kommer jeg hjem, spiser sikkert litt. S er det videre til togstasjonen og strake veien til Brummendal :) Jippi tog tur p 10 timer :P haha

JaJa . i allefall sommer ferie i morgen da, bedre sendt en aldrig, selvom jeg akkkurat n skulle nske jeg gikk p bryne, gand eller sandnes vgs :P De har hatt ferie i en uke -.- ( i allefall de som ikke kom opp til eksamen)

men da gikk jeg, bloggest :)

-Annelise
  • Herlig og stress joggetur!

HeiHei . n har jeg akkurat kommet hjem fra en lang jogge tur, kjenner at jeg begynner f litt av kondisen til bake. Selv om ikke Sondre og Sigurd er helt enige, hang liksom litt bak dem p omtrent halve turen. men fr bare vre.

Fr vi gikk ut har jeg rydda liutt mer av rommet ( ser fortsatt ut som en sppeldynge for det) rydda litt i stua + at jeg har pakka litt til Brummendal som jeg skal i helga med Ganddal ak :) Blir gy :)
    Har ogs vert nede p politi stasjonen igjen for f nytt pass, men denne gangen hadde vi ikke underskrift av mor s fikk ikke denne gangen heller :P Begynner lure p om jeg noen gang skal f det passet :P JaJa . skal ned prve en gang til i halv 5 tiden fr jeg skal trene litt mer :P S fr se hva som skjer da :)

Men m jeg stikke i dysjen, litt drlig tid for skal ned til sondre igjen etterp :)

bilde 0280

Bilde fra etter turen, svett og ekkel, fy s heldige dere er :D skeptisk uttrykk eller hva ?

• Lenge siden n! Sorry

Har blitt en god del siden jeg har blogga n, men har hatt det utrolig travelt s blogginga ble liksom ned prioritert.
    De siste ukene har vi hatt prver nesten vr dag og jeg har vert trtt sikkert 90% av tida jeg har vert hjemme :P
    Ellers hvar jeg i forige helg p hytta til Kristine som var veldig gy :) etterfulgt av en bryne kamp :)
    Utenom det kan jeg ikke huske hva jeg har gjort i fritiden de helgene jeg ikke skrev noe om . men n er jeg tilbake og skal prve fortsette s godt jeg kan ;D

N i dag har jeg hatt fri, i motsetniong til alle andre skoler rundt i omrddet m vi fortsatt g p skolen til fredag, vi har ingenting gjre og bare sitter der, men allikevell m vi komme :P JaJa . fikk i allefall fri i dag, fr fri i morgen selv om lrerne egentlig ikke har lov gi oss fri :P Men siden vi var vasket i verkstedet litt lenger enn vi skulle s fikk vi fri :) herlig :) S i dag starta dagen min me at jeg tok meg en jogge tur:) (foresten er jeg utrolig stolt og overaska over meg selv ettersom jeg klarer jogge mye lengre n, og uten bli s sliten en det jeg klarte for ca en mned siden. har ikke akkurat jogga mye heller :P)Jogga litt fr jeg starta rydde litt p rommet mitt i hp om finne skolebkene mine som jeg har mista og ikke vil betale for -.- men til ingen nytte, bkene er sporlst forsvunnet :P HaHa ..

Etter det reiste jeg ned p politi stasjonen for f nytt pass. men der var det stengt s m heller ned i morgen tidlig :) Dette gjode jeg rett fr jeg reiste videre opp til Sigurd der Sondre skulle trente litt :)
    Se s ste kattunger de har ftt, 3 ste sm ^^

bilde 0255bilde 0257
    dette er bare den ene av de da + en av di to andre i bakgrunnen. men alle er snn ste hvite med bl yne <3

n sitter jeg bare her og venter p at sondre, Ole og Ingrid skal komme opp slik at vi kan se en film :)
    S forresten "Drag me to hell" i gr, haha for en r film :P Stkk sener hele tiden, vr gang hu skumla dama kom fram var hu der s lenge at det bare ble morsomt :P Rar film egentli men morsom alikevell :P utrolig ekkel, alt det hu dama fikk i munnen :P

foresten, leste forige innlegg om at min snille mor leita etter bikiunderdel til meg, men det ble den ikke noe av s mtte heller bestille fra internett, s fikk den i dag :) sammen med en topp og et par sko <3

• 01.jun.2009

I gr tok jeg turen ned p jobb rett etter frokost, der vi fiksa litt p min bil sondre sin mopedbil :) Skifta dekk, benka en bulk og reiv ut rama i fronten :P s da har vi kommet litt lengre :P Ellers reiste jeg og sondre ut p trening etterp der vi var i noen timer fr vi dro hjem til sondre og s en episode av Fringe :)
    bilde 0206bilde 0214
    Bildene er ikke fra i gr, men fra en annen gang vi trente :)

ikke noe mer intressant dag en det i gr egentlig :P
    I dag etterskolen hvar det meninga at jeg skulle til sandnes for kjpe bikini underdel, hvis ikke di hadde skulle jeg til kvadrat, men har aldri kjrt i s mye vind :P s fant ut, etter ha holdt p tryna 10-11 ganer at jeg heller kjrte hjem etter ha hvert i sandnes, s spurte jeg heller mor om hun kunne reise til kvadrat etter jobb, s da er det bare vente og se om hun har funnet :)

• Annelise

leser denne bloggen N

KOMMENTAR NR 1000: Hege Landsvik

En blogg om livet til en aktiv styrkelfter, danser og bilmekaniker. Her blir det innlegg om livet mitt, tankene mine, dans film og annen trening! KOMMENTAR NR 1000: Hege Landsvik - hrms.blogg.no